Llicenciada en Dramatúrgia i Direcció per l’Institut del Teatre de Barcelona (premi extraordinari 2008) i graduada en interpretació, veu i cos pel Col·legi de Teatre de Barcelona. Ha cursat el Postgrau de Teatre i Eduació a l’Institut del Teatre (2013-2015). També ha rebut formació de dramatúrgia a l’Obrador de la Sala Beckett amb Paco Zarzoso, Enzo Cormann i David Lescot i de direcció a la Biennale de Teatre de Venècia amb Romeo Castellucci.
Entre els anys 2005 i 2022 ha dirigit diversos espectacles dels que destaquen la lectura dramatitzada Tara de Debbie Tucker Green (Sala Beckett, 2022), Aquell dia tèrbol que vaig sortir d’un cinema de l’Eixample i vaig decidir convertir-me en un om d’Eleonora Herder (Teatre Lliure, 2021), la lectura Barcelona, mapa d’ombres de Lluïsa Cunillé (Sala Beckett, 2021) Solitud de Víctor Català (Teatre Nacional de Catalunya 2020, nominada a la Millor Direcció, Espectacle, Actriu, Il·luminiació i Vestuari als Premis de la Crítica 2020), In Wonderland, creació col·lectiva (Festival Grec 2019), Els ulls dels altres de Sadurní Vergés (Teatre Principal de Palma 2019), l’escena catalana de l’espectacle internacional Topographies of Paradies de Madame Nielsen (Teatre Dramaten de Suècia, 2018), Blasted de Sarah Kane (Festival Temporada Alta 2017 i Teatre Nacional de Catalunya 2018), que ha estat nominat els Premis Butaca com a millor espectacle, direcció i actor, Déu és Bellesa de Paavo Rintala i Kristian Smeds (Teatre Maldà 2017) Watching Peeping Tom d’Alícia Gorina (Festival Temporada Alta 2014, La Seca Espai Brossa 2016, Sala Atrium 2017, Teatre Lliure 2018) que ha estat nominat a millor espectacle de petit format als Premis Butaca 2016, Frontex (dins l’espectacle Fronteres) de Falk Richter (Teatre Nacional de Catalunya 2013-2014), Taxi al TNC (Viatge Deliciós), al Teatre Nacional de Catalunya 2013, Primera Plana de Pau Miró (Festival Temporada Alta 2013), Si Déu és Bellesa, la Bellesa existeix? d’Albert Arribas (Festival Grec 2013), Imatges Gelades de Kristian Smeds (Festival Lola 2011, Sala Beckett 2012, Teatre Lliure 2013) que ha rebut el premi de projectes d’escenificació de l’Institut del Teatre 2011 i la nominació a la millor escenografia als Premis Butaca 2012, Flors d’Alícia Gorina, Patrícia Mendoza i Carla Torres (Sala Beckett, 2010), Ludovicus Carolus, lectura de textos de Lewis Carroll (Sala Fabià Puigserver, Teatre Lliure, 2009-2010), l’assaig obert The Little Jesus de Saara Turunen (Espai Lliure, Teatre Lliure, 2008-2009), Puputyttö, la chica conejita de Saara Turunen (gira per Catalunya 2008-2010, sala Beckett 2010 i premi a la millor actriu Anna Alarcón a la Mostra de Teatre de Barcelona 2009), El cercle de guix caucasià de Bertolt Brecht, dins del programa “Big stage” (Teatre de la ciutat de Helsinki, Finlàndia, 2005).
Ha treballat com a ajudant de direcció en els muntatges Un tret al cap de Pau Miró (Sala Beckett 2017), Victòria del Pau Miró (Teatre Nacional de Catalunya 2016), t-ERROR de Jordi Oriol (Teatre Nacional de Catalunya 2011-2012), OB-sessions de Jordi Oriol (Sala Beckett, 2008-2009), Mil Tristos Tigres, dramatúrgia col·lectiva dirigida per Àlex Serrano (Festival Neo 2006) i En la soledad de los verbos de Sandra Simó dirigida per Sandra Simó (Institut del teatre 2006) i com a productora en els espectacles Home-Natja de Jordi Oriol (Festival Temporada Alta 2010 i Sala Beckett 2010-2011), Seguretat de Carles Mallol, dirigit per Carles Mallol (Versus Teatre 2008), Molta aigua de Carles Mallol dirigit per Víctor Muñoz (sala Beckett 2007), l’assaig obert El factor Luxemburg de Pere Riera dirigit per Víctor Muñoz (Teatre Lliure 2006-2007), Bales i ombres de Pau Miró dirigida per Pau Miró (Teatre Lliure 2006), Misteris dramatúrgia col·lectiva amb la companyia Expresso Teatre dirigida per Lluís Elias (gira per Catalunya 2000-2003), i del curs El text: veu, dicció i interpretació impartit per Salvador Oliva i Coralina Colom i coordinat per Pere Planella (Institut del Teatre 2006).
També ha treballat com a professora de teatre: ha fet el curs El text viu al XV Obrador d’estiu de la Sala Beckett (2020), ha sigut professora de direcció a l’Institut del Teatre de Barcelona (2015 i 2018), al Col·legi de Teatre ha ideat, coordinat i assumit les classe de direcció del Postgrau de Direcció, Producció i Entorn Professional (2015-2016), ha fet classes de teatre per mestres a l’Associació de Mestres Rosa Sensat (2014 i 2016), i ha fet classes de teatre al Liceu Francès (2009-2010) i pedagoga teatral amb la companyia Reatro (2013-2015).
Des de l’any 2001 treballa al Teatre Lliure on ha estat acomodadora, taquillera, telefonista, atenció al públic, relacions públiques, secretària i des del 2016 és Responsable del Programa Educatiu.
Ha estat membre del consell de redacció de la revista (pausa.) de la Sala Beckett i membre fundador de l’Associació Artística Indi Gest.
Entre els anys 2005 i 2022 ha dirigit diversos espectacles dels que destaquen la lectura dramatitzada Tara de Debbie Tucker Green (Sala Beckett, 2022), Aquell dia tèrbol que vaig sortir d’un cinema de l’Eixample i vaig decidir convertir-me en un om d’Eleonora Herder (Teatre Lliure, 2021), la lectura Barcelona, mapa d’ombres de Lluïsa Cunillé (Sala Beckett, 2021) Solitud de Víctor Català (Teatre Nacional de Catalunya 2020, nominada a la Millor Direcció, Espectacle, Actriu, Il·luminiació i Vestuari als Premis de la Crítica 2020), In Wonderland, creació col·lectiva (Festival Grec 2019), Els ulls dels altres de Sadurní Vergés (Teatre Principal de Palma 2019), l’escena catalana de l’espectacle internacional Topographies of Paradies de Madame Nielsen (Teatre Dramaten de Suècia, 2018), Blasted de Sarah Kane (Festival Temporada Alta 2017 i Teatre Nacional de Catalunya 2018), que ha estat nominat els Premis Butaca com a millor espectacle, direcció i actor, Déu és Bellesa de Paavo Rintala i Kristian Smeds (Teatre Maldà 2017) Watching Peeping Tom d’Alícia Gorina (Festival Temporada Alta 2014, La Seca Espai Brossa 2016, Sala Atrium 2017, Teatre Lliure 2018) que ha estat nominat a millor espectacle de petit format als Premis Butaca 2016, Frontex (dins l’espectacle Fronteres) de Falk Richter (Teatre Nacional de Catalunya 2013-2014), Taxi al TNC (Viatge Deliciós), al Teatre Nacional de Catalunya 2013, Primera Plana de Pau Miró (Festival Temporada Alta 2013), Si Déu és Bellesa, la Bellesa existeix? d’Albert Arribas (Festival Grec 2013), Imatges Gelades de Kristian Smeds (Festival Lola 2011, Sala Beckett 2012, Teatre Lliure 2013) que ha rebut el premi de projectes d’escenificació de l’Institut del Teatre 2011 i la nominació a la millor escenografia als Premis Butaca 2012, Flors d’Alícia Gorina, Patrícia Mendoza i Carla Torres (Sala Beckett, 2010), Ludovicus Carolus, lectura de textos de Lewis Carroll (Sala Fabià Puigserver, Teatre Lliure, 2009-2010), l’assaig obert The Little Jesus de Saara Turunen (Espai Lliure, Teatre Lliure, 2008-2009), Puputyttö, la chica conejita de Saara Turunen (gira per Catalunya 2008-2010, sala Beckett 2010 i premi a la millor actriu Anna Alarcón a la Mostra de Teatre de Barcelona 2009), El cercle de guix caucasià de Bertolt Brecht, dins del programa “Big stage” (Teatre de la ciutat de Helsinki, Finlàndia, 2005).
Ha treballat com a ajudant de direcció en els muntatges Un tret al cap de Pau Miró (Sala Beckett 2017), Victòria del Pau Miró (Teatre Nacional de Catalunya 2016), t-ERROR de Jordi Oriol (Teatre Nacional de Catalunya 2011-2012), OB-sessions de Jordi Oriol (Sala Beckett, 2008-2009), Mil Tristos Tigres, dramatúrgia col·lectiva dirigida per Àlex Serrano (Festival Neo 2006) i En la soledad de los verbos de Sandra Simó dirigida per Sandra Simó (Institut del teatre 2006) i com a productora en els espectacles Home-Natja de Jordi Oriol (Festival Temporada Alta 2010 i Sala Beckett 2010-2011), Seguretat de Carles Mallol, dirigit per Carles Mallol (Versus Teatre 2008), Molta aigua de Carles Mallol dirigit per Víctor Muñoz (sala Beckett 2007), l’assaig obert El factor Luxemburg de Pere Riera dirigit per Víctor Muñoz (Teatre Lliure 2006-2007), Bales i ombres de Pau Miró dirigida per Pau Miró (Teatre Lliure 2006), Misteris dramatúrgia col·lectiva amb la companyia Expresso Teatre dirigida per Lluís Elias (gira per Catalunya 2000-2003), i del curs El text: veu, dicció i interpretació impartit per Salvador Oliva i Coralina Colom i coordinat per Pere Planella (Institut del Teatre 2006).
També ha treballat com a professora de teatre: ha fet el curs El text viu al XV Obrador d’estiu de la Sala Beckett (2020), ha sigut professora de direcció a l’Institut del Teatre de Barcelona (2015 i 2018), al Col·legi de Teatre ha ideat, coordinat i assumit les classe de direcció del Postgrau de Direcció, Producció i Entorn Professional (2015-2016), ha fet classes de teatre per mestres a l’Associació de Mestres Rosa Sensat (2014 i 2016), i ha fet classes de teatre al Liceu Francès (2009-2010) i pedagoga teatral amb la companyia Reatro (2013-2015).
Des de l’any 2001 treballa al Teatre Lliure on ha estat acomodadora, taquillera, telefonista, atenció al públic, relacions públiques, secretària i des del 2016 és Responsable del Programa Educatiu.
Ha estat membre del consell de redacció de la revista (pausa.) de la Sala Beckett i membre fundador de l’Associació Artística Indi Gest.